Bij DELIFE beantwoorden we alle vragen van maandag tot vrijdag binnen 24 uur.
U kunt tot 30 dagen na ontvangst van de goederen gebruik maken van uw herroepingsrecht bij DELIFE.
Om een bestelling te annuleren, gelieve ons te contacteren via e-mail, chat of telefoon.
U kunt onze algemene voorwaarden vinden op https://www.delife.nl/info/agb/
Ons ondersteuningsteam is bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur. De STORE ook zaterdag 10–16 uur.
U kunt uw bestelling afhalen in onze winkel in Ebersdorf van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 15.00 uur.
Op onze website vindt u alle informatie over onze producten, leveringsvoorwaarden, betalingswijzen en meer.
U ontvangt de factuur automatisch met de verzendbevestiging. Ook in de rode verzendzak bij levering.
U kunt uw kortingscode direct inwisselen in de winkelwagen voordat u afrekent.
Neem contact met ons op per e-mail, telefoon, chat of social media – wij helpen u.
Abonneer u op de nieuwsbrief onderaan de pagina en ontvang €10 korting na inschrijving.
Houd uw bestel- of klantnummer bij de hand of noem naam en adres.
Wij helpen u graag telefonisch of per e-mail met uw bestelling. Betaling dient online te gebeuren.
Als uw bestelling nog niet is betaald, kunt u deze eenvoudig annuleren in uw klantenaccount of via de support.
In uw klantenaccount kunt u de betaalmethode aanpassen. Andere wijzigingen via e-mail, telefoon of chat.
Natuurlijk kunt u een ander afleveradres opgeven. Sommige betaalmethoden zijn dan mogelijk niet beschikbaar.
Wij leveren meestal alles samen. Voor deellevering kunt u contact met ons opnemen.
Wij hebben uw telefoonnummer nodig voor eventuele vragen en voor de planning van de levering.
Voor veel banken en massief houten meubels bieden wij stof- en houtstalen aan. De kosten worden verrekend bij aankoop.
Bij aankoop van tafel en stoelen krijgt u 10 % korting op de stoelen. Ook op nachtkastjes bij een bed.
Uw factuur of de eerste termijn is pas verschuldigd 14 dagen na ontvangst van het meubilair.
Na ontvangst van uw retourzending sturen wij u binnen 1–3 werkdagen een creditnota.
Wij betalen terug via de betaalmethode waarmee u heeft betaald.
U kunt een klantenaccount aanmaken of als gast bestellen.
Als een betaalmethode niet werkt, bijvoorbeeld door een hoog orderbedrag, kies dan een andere van onze 9 methoden.
U kunt kiezen uit 9 praktische betaalmethoden. Een overzicht vindt u op onze website.
Ja, wij bieden betaling per factuur aan via Klarna.
Ja, via Klarna en easyCredit kunt u gespreid betalen.
Het PayPal-adres van DELIFE is info@delife.de.
DELIFE GmbH Hypovereinsbank Coburg IBAN: DE74783200760039814544 SWIFT - BIC: HYVEDEMM480
Indien u uw DELIFE-klantenaccount wenst te verwijderen, volstaat het ons een korte e-mail te sturen naar info@delife.nl.
Klik op 'Wachtwoord opnieuw instellen' onder uw login. Bij problemen helpt onze support u graag verder.
U kunt uw adres gemakkelijk wijzigen in uw klantenaccount. Neem bij lopende bestellingen contact op met onze support.
U vindt alle details over uw bestelling in uw klantenaccount en in de bevestigingsmail.
U kunt een klantenaccount aanmaken of gemakkelijk per factuur bestellen via Klarna.
U kunt de status van uw levering volgen in uw klantenaccount onder zending volgen. U ontvangt ook een e-mail.
Producten voor onmiddellijke levering komen binnen 2–3 werkdagen. De leverdatum staat ook in uw bevestiging.
Retouren binnen Duitsland zijn gratis (behalve eilanden). Buitenlandse verzendkosten staan op onze website.
Onze standaardlanden vindt u online. Staat uw land er niet bij, neem dan contact met ons op.
Vermeld uw gewenste leverdatum in het opmerkingenveld of neem tijdig contact op vóór verzending.
Ja! Kies bij het afrekenen voor afhalen en kom naar Ebersdorf – met 10 % korting voor afhalers.
De expediteur neemt meestal een dag voor levering per e-mail contact op – soms ook 's avonds.
Levering gebeurt standaard tot aan de stoep. 2-persoons service (tegen vergoeding) levert binnen.
Bekijk uw bestelling in uw klantenaccount onder tracking. Neem bij vragen contact met ons op.
U kunt in uw klantenaccount zien waar uw bestelling is. U krijgt ook een e-mail met verzendinformatie.
Het duurt meestal ongeveer 3 werkdagen tot wij uw retourzending ontvangen en verwerkt hebben.
Binnen Duitsland nemen wij de retourkosten voor onze rekening. Voor 2-persoons service en buitenland gelden uitzonderingen.
Wij sturen u het retourlabel per e-mail. Neem gewoon contact met ons op.
Natuurlijk kan dat! Neem contact met ons op en wij regelen de retourzending.
Stuur ons een e-mail met foto's van de schade en eventueel het QC-label – wij zoeken een oplossing.
Stuur ons een e-mail met foto's van het verkeerde artikel – wij zorgen voor correcte levering.
Ja, in onze 3.000 m² grote DELIFE STORE in Ebersdorf bij Coburg kunt u alles bekijken, testen en direct kopen.
Onze DELIFE STORE is open van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur en zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur.
Een afspraak is niet nodig. Voor uitgebreid advies of videobericht is een afspraak wel aan te raden.
Op de productpagina ziet u dit aan het kroontje naast de productfoto.
In de STORE zijn er unieke eenmalige aanbiedingen en specials met 10 % korting voor afhalers.
Ja, wij verkopen ook B-ware in goede staat in de STORE – de voorraad is echter beperkt.
Honden zijn welkom – graag aangelijnd. Onze kantoorhonden vinden dat gezellig!
Momenteel is er alleen een exclusieve DELIFE STORE in Ebersdorf bij Coburg.
Bij DELIFE beantwoorden we alle vragen van maandag tot vrijdag binnen 24 uur.
U kunt tot 30 dagen na ontvangst van de goederen gebruik maken van uw herroepingsrecht bij DELIFE.
Om een bestelling te annuleren, gelieve ons te contacteren via e-mail, chat of telefoon.
U kunt onze algemene voorwaarden vinden op https://www.delife.nl/info/agb/
Ons ondersteuningsteam is bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur. De STORE ook zaterdag 10–16 uur.
U kunt uw bestelling afhalen in onze winkel in Ebersdorf van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 15.00 uur.
Op onze website vindt u alle informatie over onze producten, leveringsvoorwaarden, betalingswijzen en meer.
U ontvangt de factuur automatisch met de verzendbevestiging. Ook in de rode verzendzak bij levering.
U kunt uw kortingscode direct inwisselen in de winkelwagen voordat u afrekent.
Neem contact met ons op per e-mail, telefoon, chat of social media – wij helpen u.
Abonneer u op de nieuwsbrief onderaan de pagina en ontvang €10 korting na inschrijving.
Houd uw bestel- of klantnummer bij de hand of noem naam en adres.
Wij helpen u graag telefonisch of per e-mail met uw bestelling. Betaling dient online te gebeuren.
Als uw bestelling nog niet is betaald, kunt u deze eenvoudig annuleren in uw klantenaccount of via de support.
In uw klantenaccount kunt u de betaalmethode aanpassen. Andere wijzigingen via e-mail, telefoon of chat.
Natuurlijk kunt u een ander afleveradres opgeven. Sommige betaalmethoden zijn dan mogelijk niet beschikbaar.
Wij leveren meestal alles samen. Voor deellevering kunt u contact met ons opnemen.
Wij hebben uw telefoonnummer nodig voor eventuele vragen en voor de planning van de levering.
Voor veel banken en massief houten meubels bieden wij stof- en houtstalen aan. De kosten worden verrekend bij aankoop.
Bij aankoop van tafel en stoelen krijgt u 10 % korting op de stoelen. Ook op nachtkastjes bij een bed.
Uw factuur of de eerste termijn is pas verschuldigd 14 dagen na ontvangst van het meubilair.
Na ontvangst van uw retourzending sturen wij u binnen 1–3 werkdagen een creditnota.
Wij betalen terug via de betaalmethode waarmee u heeft betaald.
U kunt een klantenaccount aanmaken of als gast bestellen.
Als een betaalmethode niet werkt, bijvoorbeeld door een hoog orderbedrag, kies dan een andere van onze 9 methoden.
U kunt kiezen uit 9 praktische betaalmethoden. Een overzicht vindt u op onze website.
Ja, wij bieden betaling per factuur aan via Klarna.
Ja, via Klarna en easyCredit kunt u gespreid betalen.
Het PayPal-adres van DELIFE is info@delife.de.
DELIFE GmbH Hypovereinsbank Coburg IBAN: DE74783200760039814544 SWIFT - BIC: HYVEDEMM480
Indien u uw DELIFE-klantenaccount wenst te verwijderen, volstaat het ons een korte e-mail te sturen naar info@delife.nl.
Klik op 'Wachtwoord opnieuw instellen' onder uw login. Bij problemen helpt onze support u graag verder.
U kunt uw adres gemakkelijk wijzigen in uw klantenaccount. Neem bij lopende bestellingen contact op met onze support.
U vindt alle details over uw bestelling in uw klantenaccount en in de bevestigingsmail.
U kunt een klantenaccount aanmaken of gemakkelijk per factuur bestellen via Klarna.
U kunt de status van uw levering volgen in uw klantenaccount onder zending volgen. U ontvangt ook een e-mail.
Producten voor onmiddellijke levering komen binnen 2–3 werkdagen. De leverdatum staat ook in uw bevestiging.
Retouren binnen Duitsland zijn gratis (behalve eilanden). Buitenlandse verzendkosten staan op onze website.
Onze standaardlanden vindt u online. Staat uw land er niet bij, neem dan contact met ons op.
Vermeld uw gewenste leverdatum in het opmerkingenveld of neem tijdig contact op vóór verzending.
Ja! Kies bij het afrekenen voor afhalen en kom naar Ebersdorf – met 10 % korting voor afhalers.
De expediteur neemt meestal een dag voor levering per e-mail contact op – soms ook 's avonds.
Levering gebeurt standaard tot aan de stoep. 2-persoons service (tegen vergoeding) levert binnen.
Bekijk uw bestelling in uw klantenaccount onder tracking. Neem bij vragen contact met ons op.
U kunt in uw klantenaccount zien waar uw bestelling is. U krijgt ook een e-mail met verzendinformatie.
Het duurt meestal ongeveer 3 werkdagen tot wij uw retourzending ontvangen en verwerkt hebben.
Binnen Duitsland nemen wij de retourkosten voor onze rekening. Voor 2-persoons service en buitenland gelden uitzonderingen.
Wij sturen u het retourlabel per e-mail. Neem gewoon contact met ons op.
Natuurlijk kan dat! Neem contact met ons op en wij regelen de retourzending.
Stuur ons een e-mail met foto's van de schade en eventueel het QC-label – wij zoeken een oplossing.
Stuur ons een e-mail met foto's van het verkeerde artikel – wij zorgen voor correcte levering.
Ja, in onze 3.000 m² grote DELIFE STORE in Ebersdorf bij Coburg kunt u alles bekijken, testen en direct kopen.
Onze DELIFE STORE is open van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur en zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur.
Een afspraak is niet nodig. Voor uitgebreid advies of videobericht is een afspraak wel aan te raden.
Op de productpagina ziet u dit aan het kroontje naast de productfoto.
In de STORE zijn er unieke eenmalige aanbiedingen en specials met 10 % korting voor afhalers.
Ja, wij verkopen ook B-ware in goede staat in de STORE – de voorraad is echter beperkt.
Honden zijn welkom – graag aangelijnd. Onze kantoorhonden vinden dat gezellig!
Momenteel is er alleen een exclusieve DELIFE STORE in Ebersdorf bij Coburg.
Heb je nog vragen?
Geen probleem, ons supportteam staat voor je klaar! We beantwoorden je vragen per e-mail binnen één werkdag. Je kunt natuurlijk ook contact met ons opnemen via het contactformulier, de live support of onze gratis hotline (ma-vr van 8:00 tot 17:00 uur). We horen graag van je!
Je DELIFE-team