Uw bestelgegevens

Exclusieve voordelen

Onze producten zijn met de grootste zorg ontwikkeld en ontworpen in Duitsland. Ze voldoen dan ook aan de hoogste kwaliteitsnormen op het gebied van afwerking, duurzaamheid, veiligheid en gezondheid. We gebruiken alleen hoogwaardige materialen en gebruiken onze kennis en expertise om uitzonderlijke meubelontwerpen van hoge kwaliteit te creëren met een uitstekende afwerking tegen een eerlijke prijs.

Omdat we er absoluut zeker van zijn dat onze producten je zullen bevallen, bieden we een retourbeleid van 30 dagen. Dit betekent dat je je meubels op je gemak kunt uitproberen en testen. Als het tegen de verwachting in toch niet bevalt, kun je het altijd binnen de retourtermijn naar ons terugsturen.

Dankzij ons magazijn van 50.000 m² zijn er altijd meer dan 5.000 producten onmiddellijk leverbaar. Voor jou betekent dit dat we de levering van je nieuwe meubels kunnen garanderen binnen 3-4 dagen met standaardverzending.

Alles moet kloppen als je hier bij DELIFE winkelt. Daarom bieden we verschillende betaalmethoden. Zo kun je altijd betalen op de manier die jij het prettigst vindt.

Als bedrijf zijn we ons bewust van onze verantwoordelijkheid. Daarom werken we uitsluitend met gecertificeerd hout van duurzame teelt en duurzame materialen. Onze website is CO2-neutraal en we zijn betrokken bij allerlei projecten op het gebied van sociale en ecologische duurzaamheid.

We kunnen je onze kwaliteitsmeubelen aanbieden tegen een bijzonder goede prijs. Maar als je een van onze producten tot 30 dagen na je bestelling goedkoper vindt bij een andere leverancier, betalen we je het prijsverschil natuurlijk terug met onze prijsgarantie.

Dankzij de uitgebreide certificering van Trusted Shops kunt u er altijd zeker van zijn dat wij aan alle veiligheidscriteria voor gegevens en leveringen voldoen. Met de kopersbescherming van Trusted Shops hebt u te allen tijde de mogelijkheid van extra bescherming.

Onze verzendmethoden

Afhankelijk van welke van onze producten je kiest, gebruiken we DHL of een verzendbedrijf om je bestelling zo snel en veilig mogelijk te leveren. In de artikelgegevens kun je zien welke verzenddienst wordt gebruikt om je goederen te bezorgen. Ongeacht de verzendmethode bereiken onze artikelen die beschikbaar zijn voor onmiddellijke levering je binnen 1 week (je kunt ook zien of een artikel beschikbaar is voor onmiddellijke levering in de productgegevens). Als je je meubels op een latere datum wilt hebben, maar ze voor de zekerheid wilt reserveren, is dat geen probleem. Schrijf gewoon je gewenste leverdatum in het opmerkingenveld kort voordat je je bestelling afrondt of neem contact met ons op.

Levering met DHL

Binnen 3-4 werkdagen ontvangt u uw DHL pakketzending. (in de artikeldetails leest u of de goederen op voorraad zijn en of de goederen door DHL of een expediteur worden verzonden). De DHL chauffeurs arriveren meestal (afhankelijk van de route)'s ochtends. Als de chauffeur u niet vindt, laat hij of zij een pakketkaart achter waarmee u de bestelling verder kunt regelen of afhalen bij een van de meer dan 2000 DHL-service points in uw regio. U ontvangt de DHL-tracking link waarmee u uw DHL-pakket precies kunt volgen. In deze trackinglink kunt u ook een e-mail notificatie bij DHL activeren over de status van uw pakket (bijv. levertijd).

Expeditiebedrijf

Levering met expediteur

Grotere zendingen (meer dan 30 kg of breekbare goederen) worden verzonden door expediteurs. De levertijd voor producten op voorraad bedraagt 3-5 werkdagen binnen Nederland. De expediteur neemt kort na verzending telefonisch contact met u op om een leveringsdatum af te spreken. In het algemeen kan een levering worden overeengekomen per halve dag, Ma - Vr van 08.00 - 16.00 uur. Na de verzending ontvangt u een traceerlink om de zending te volgen. Levering tot aan de stoeprand. Uw bestelling wordt door ons transportverzekerd . Professionele verpakking, transportkosten en transportverzekering zijn inbegrepen in de uiteindelijke prijs van uw bestelling. Controleer de goederen bij ontvangst en noteer eventuele schade direct bij de pakketaanbieder/ verzender zodat wij onze verzekeringsdekking kunnen claimen bij de transportpartner.

DHL Paket
Expeditiebedrijf
Land Verzending bruto Levertijd werkdagen Verzending bruto Levertijd werkdagen
België
19,90 EUR 3-4 49,90 EUR 3-5
Nederland
19,90 EUR 3-4
49,90 EUR 3-5
Denemarken delife.eu/de
Duitsland delife.eu/de
Frankrijk delife.eu/fr
Italië delife.eu/de
Luxemburg delife.eu/de
Oostenrijk delife.eu/de
Polen delife.eu/de
Tsjechië delife.eu/cz
Zwitserland delife.eu/de

Verzending binnen één werkdag

In tegenstelling tot veel andere meubelzaken hebben wij een magazijn van 50.000 vierkante meter. De meeste van onze producten zijn daarom altijd direct klaar voor verzending en verlaten ons pand binnen één werkdag om naar jou op weg te gaan.

Leverbaar binnen 5 werkdagen

Op onze website kun je onze producten die op voorraad zijn op het eerste gezicht herkennen aan het label "Op Voorraad". Dit betekent dat je je nieuwe favoriete meubels met standaardverzending binnen 3-5 werkdagen kunt verwelkomen.

Artikelen niet op voorraad & leveringsvoorbehoud

Als je favoriete item bij uitzondering niet op voorraad is, kun je direct bij het product zien wanneer het weer beschikbaar zal zijn. Je kunt het natuurlijk alvast bestellen en voor jezelf reserveren met de aangegeven levertijd. Als je liever wacht tot je favoriete product weer op voorraad is voordat je een bestelling plaatst, kun je je e-mailadres achterlaten bij de artikelgegevens en laten we je weten zodra het product weer op voorraad is. We kunnen de goederen gratis voor je opslaan tot vier weken na de beschikbaarheidsdatum.

Betaalmethoden

Met onze uitgebreide keuze aan betaalmethoden willen we je aankoop zo gemakkelijk mogelijk maken.

Met Amazon Pay kun je je adres- en betaalgegevens gebruiken die bij Amazon zijn opgeslagen, zonder dat je bij ons een klantaccount hoeft aan te maken. De betalingsgegevens blijven in je Amazon account en worden niet doorgegeven aan ons of aan derden. Volgens Amazon kan deze betaalmethode alleen worden geselecteerd voor producten die klaar zijn voor onmiddellijke verzending. Natuurlijk is de Amazon verkopersbescherming, de A-Z garantie, ook hier geïntegreerd om je een volledig veilige en risicoloze winkelervaring te bieden.Verkäuferschutz, die A-Z Garantie, om je een volledig veilige en risicovrije winkelervaring te bieden.

U hoeft zich niet te registreren bij iDeal als u klant bent bij een van de deelnemende iDeal banken. Nadat u iDeal heeft afgerond, ontvangt DELIFE een real-time bevestiging dat de goederen kunnen worden verzonden. iDeal vult automatisch alle betalingsgegevens voor u in en u weet direct of de betaling is gelukt.

U betaalt vooraf per bankoverschrijving. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, verlaat uw bestelling ons pand en bent u optimaal beschermd met de Trusted Shops kopersbescherming. U ontvangt onze bankgegevens in de orderbevestiging.
DELIFE GmbH,
Hypovereinsbank Coburg,
IBAN: DE74783200760039814544,
SWIFT - BIC: HYVEDEMM480

Betaling per creditcard is mogelijk met Master Card / VISA Card / American Express zonder extra kosten. Je creditcard wordt direct na ontvangst van je bestelling belast.

Natuurlijk bieden we je in onze shop de veilige betaalmethode PayPal aan. Voor handmatige betalingen kunt u gebruik maken van onze PayPal account info@delife.eu.

Via de PayPal Checkoout verwijzen we je door naar PayPal Pay Later. Hier kun je beslissen of je binnen 30 dagen wilt betalen (geldt tot een waarde van € 1.000) of dat je kiest voor PayPal aankoop op afbetaling.

Uiteraard bieden wij alle Belgische klanten de populaire betaalmethode Bancontact aan. Als je Belgische bankrekening gekoppeld is aan de Bancontact kaart of de Bancontact app, hoef je alleen nog maar je betaling te autoriseren in de app of op de Bancontact website en je krijgt direct bericht of de transactie geslaagd is.

In samenwerking met Klarna bieden wij u de populaire automatische incasso als betaalmethode aan. De betaling geschiedt aan Klarna en wordt gedebiteerd nadat de goederen zijn verzonden. U ontvangt van ons tijdig een e-mail voor de datum van afschrijving. Meer informatie vindt u onder Klarna automatische incasso.

Met Klarna's kostenloze aankoop op rekening, ontvangt u uw goederen voordat u betaald heeft. U kunt op een ontspannen manier winkelen, uw bestelling plaatsen en de producten thuis bekijken. U heeft dan 14 dagen tijd om de factuur te betalen. U hoeft geen gevoelige gegevens te verstrekken, kopen op rekening is volledig risicovrij.

Klachten, annulering en garantie

Wij zijn pas tevreden als u tevreden bent. We staan naast je en zijn er voor je. Dus als je problemen hebt, neem dan snel contact met ons op zodat we samen een oplossing kunnen vinden. Je kunt ons bereiken via het contactformulier of door een e-mail te sturen naar info@delife.nl. We beantwoorden je e-mail binnen één werkdag. Je kunt ons van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 17.00 uur bereiken op de volgende gratis telefoonnummers:
Nederland: 0800 880 8181,
België: 0800 56 561.
Je kunt ook contact met ons opnemen via live chat tijdens onze kantooruren. Om ervoor te zorgen dat je bij ons altijd tevreden bent, proberen we alleen producten in ons programma op te nemen die in talrijke tests betrouwbaar zijn gebleken en onze talrijke kwaliteitscontroles met succes hebben doorstaan. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent met een meubelstuk en een klacht wilt indienen. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op.

Retourneren binnen 30 dagen

Als je meubel tegen de verwachting in niet bevalt, kun je het binnen 30 dagen aan ons retourneren. Je kunt dit het beste doen door te schrijven naar info@delife.nl. Wij regelen de retourzending voor je via de reguliere verzendroute. Meer informatie over de annuleringsvoorwaarden vind je in onze annuleringsvoorwaarden.

Wettelijke garantieclaims van 2 jaar

Voor alle producten die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie van 2 jaar. Je kunt meer informatie vinden in onze algemene voorwaarden.

Hoe kunt u ons helpen uw retourzending sneller te verwerken

Vermijd vervuiling of beschadiging van de goederen bij het terugsturen. Het is het beste om het te retourneren met alle accessoires en verpakkingsonderdelen in de originele verpakking. Als je deze niet meer hebt, gebruik dan een geschikte verpakking die voldoende bescherming biedt tegen transportschade.

Algemene informatie over onze producten

Over echt hout: Hout is een levend materiaal en kan veranderen door milieu-invloeden. Na verloop van tijd treedt er een natuurlijk donkerderingsproces op, dat wordt versneld door zonlicht en andere lichtbronnen. Dit proces kan niet worden voorkomen en geeft het hout nog meer karakter en expressiviteit.

Kleurafwijkingen: We fotograferen onze producten zo goed mogelijk om de kleuren authentiek weer te geven. Toch kunnen er af en toe kleurafwijkingen voorkomen. Dit komt door verschillende instellingen op uw en onze beeldschermen.

Over meubelstoffen: Sommige bekledingsstoffen hebben de neiging om na langdurig gebruik te gaan rimpelen op de zitting en rugleuning. Dit kan eenvoudig worden verholpen door het zitoppervlak na gebruik op te kloppen en glad te strijken.

Prijsgarantie

Wij kunnen u onze producten tegen een bijzonder gunstige prijs aanbieden. Mocht u desondanks tot 30 dagen na ontvangst van uw goederen een van onze producten tegen een lagere prijs vinden bij een andere leverancier, dan ontvangt u na inlevering van uw aankoopbewijs een DELIFE-winkelbon voor het verschil. Het beste is om te schrijven naar info@delife.nl en ons de link met de goedkopere aanbieding te sturen.
De DELIFE laagsteprijsgarantie in detail:

  • Onze garantie is niet van toepassing op vergelijkende prijzen van aanbiedingen op veilingen (zoals Ebay), aanbiedingen en aanbiedingen van consumenten.
  • Het artikel moet zijn gekocht via onze website www.delife.nl.
  • Het vergelijkingsartikel moet aantoonbaar op voorraad zijn bij deze verkoper.
  • Onjuiste aanbiedingen, prijsafspraken en typefouten in vergelijkingsaanbiedingen zijn uitgesloten van de prijsgarantie.
  • De prijs inclusief verzendkosten telt altijd.